min  lilla fotohörna

Alla inlägg under augusti 2009

Av Ulrika - 30 augusti 2009 12:53


Äpplen kan användas till mycket... de är bra och nyttiga att äta till mellanmål - och en äpplepaj med vaniljsås smakar ju alltid gott =>


Av Ulrika - 28 augusti 2009 23:39


Jag tycker båtlivet ser härligt ut, i alla fall när jag står på land =>

Av Ulrika - 27 augusti 2009 21:08


Det finns så mycket man kan göra med sina foton. Små förändringar kan förändra hela motivet. T ex att göra bilden svartvit och lyfta fram någon enstaka detalj i färg.



Av Ulrika - 25 augusti 2009 10:32


Gässen verkar ha påbörjat flytten söderut.

Tyckte bilden var kul då alla tre gässen har sina vingar i olika positioner.


Av Ulrika - 24 augusti 2009 09:30


Ska vi gå till vänster eller till höger?

Det kanske inte spelar någon roll, bara vi går tillsammans =>

Av Ulrika - 23 augusti 2009 09:40


Vi hittade både vackra vyer och flera sorters naturgodis ute i skogen.

Tror det får bli blåbärspaj till fikat senare idag =>

Av Ulrika - 22 augusti 2009 22:41


I dag har jag haft en trevlig och avkopplande dag hos Pia som har stuga vid vänern. När jag åkte dit stötte jag på en mycket ståtlig man ; )

Av Ulrika - 21 augusti 2009 22:11


I går var jag en liten tur på Orust. Då sprang jag på den här trappan - som ledde mig rakt in i väggen. Akta er för den!

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards