min  lilla fotohörna

Alla inlägg under augusti 2009

Av Ulrika - 7 augusti 2009 23:12


Full aktivitet bland "pinnarna". Undra om de håller på att vässa näbbarna?

Av Ulrika - 7 augusti 2009 22:58


Igår blev det ett besök på Nolhagaparken som ligger i Alingsås. En mycket barnvänlig park,  med stora grönytor, en kul lekplats och en hel del djur att titta på. I barnens lantgård träffar man på djur som ofta finns på bondgården och här får du möjlighet att klappa djuren.


Så nu blir det paus i blommandet, nu kommer det visas djur ett par dagar istället =>

Av Ulrika - 6 augusti 2009 22:46


Liljor är fantastiskt fina blommor, titta lite extra noga på dem nästa gång!

Av Ulrika - 6 augusti 2009 22:20



Av Ulrika - 5 augusti 2009 12:44


Åh, en blomma som jag får ha alldeles för mig själv - mums!

Av Ulrika - 4 augusti 2009 22:39


I dag har det bl a blivit ett besök bland alla blommor i Hällekis och Lidköpings stadspark. Så bli inte förvånade om det dyker upp blombilder de närmaste dagarna =>

Av Ulrika - 3 augusti 2009 20:55


Det gäller att hålla tungan rätt i näbben när man ska surfa på så här stora vågor : )

Av Ulrika - 2 augusti 2009 20:23


För den som gillar keramik kan jag verkligen rekommendera ett besök på Paradisverkstaden, strax söder om Ölandsbron. Eftersom jag gillar formgivarnas keramik så trivdes jag som fisken i vattnet...både inne i butiken och bakom den - med utsikt över Kalmarsund.


Med mig hem fick jag så klart ett plommonfärgat ägg med lite blomdekoration på =>

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards