min  lilla fotohörna

Alla inlägg under november 2009

Av Ulrika - 27 november 2009 22:02

Nu i veckan har jag varit på en lill-semester till Falkenberg.

Passade bl a på att göra ett besök på Rit & Målerigården. Det var verkligen mysigt, så om ni har vägarna förbi - ta er tid att stanna till. Här finns det julstämning nästan året om...

 

    

Av Ulrika - 27 november 2009 21:26


...på Grand Hotell i Falkenberg

  

Av Ulrika - 21 november 2009 23:17


Har testat att göra om ett foto till svartvitt. Det fanns flera olika stilar att välja mellan, "svart-vit infraröd" och "svart-vit klar" blev mina val. Jag tycker att det blev riktigt läckert, vad tycker ni?

  


  


Av Ulrika - 21 november 2009 20:25


Här är en solig bild från i somras, då vi besökte öland.  

Av Ulrika - 15 november 2009 22:29


I helgen har jag varit en tur till Malmö. Det blev även ett litet besök i Köpenhamn.

Tack Inger för en fantastiskt kul helg med många härliga skratt, god mat, shopping och trevliga pubmiljöér = >

  

  

Av Ulrika - 7 november 2009 12:50


Jag har hittat ett nytt användningsområde till mina Filippa K muggar!

  

Av Ulrika - 5 november 2009 20:45



  

Passionsblomman är såå läcker!


  

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards