min  lilla fotohörna

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ulrika - 31 augusti 2010 20:58

  

     

     

Av Ulrika - 23 augusti 2010 22:58

kanske inte riktigt men om 4 månader och 1 timma är det faktiskt julafton = )


Jag såg så otroligt många fina julsaker när jag var på Formex....undra bara vad jag ska rensa bort nu, innan det nya kommer in. För så är det nu för tiden...en ny sak in, en gammal ut!

            

Av Ulrika - 19 augusti 2010 13:36

I slutet av förra veckan var jag i Stockholm för att göra ett besök på Formexmässan.

Höstens trendtema är happy - i höst ska vi fira mer, umgås mer och unna oss mer vardagslyx....självklart även vara glada.

  

    

Av Ulrika - 17 augusti 2010 21:35

I sommar har jag haft den stora glädjen att få träffa mina goa kusiner L&M som varit på besök i den gamla hemstaden Trollhättan.

           

Av Ulrika - 16 augusti 2010 19:07

För länge länge sedan.....var utsikten bättre, det finns en liten fin kanal bakom all grönska!

  

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards