min  lilla fotohörna

Alla inlägg under maj 2010

Av Ulrika - 31 maj 2010 22:30

Glöm inte att ta en extra titt på träden som blommar, blommorna är jättevackra.


  

        

Av Ulrika - 27 maj 2010 17:42


  

Av Ulrika - 25 maj 2010 23:00

Nu har jag varit ute i rabattena igen....men inte för att rensa ogräs ;  )

Testade att använda mig av en pappersbakgrund när jag fotade, blev nöjd med resultatet.

  

Av Ulrika - 22 maj 2010 11:12

När jag var hos fam Ericson fick Alva känna på gräset för första gången. Sittandes var det helt ok men när hon tippade kändes det allt lite otäckt.

              

Av Ulrika - 21 maj 2010 14:12

Häromkvällen botaniserade jag runt lite i familjen Ericsons trädgård. Vackra blommor fotoades och jag hade bra hjälp av både Alva och Jessica. Tack! Självklart blev det bilder på Alva också.....de kommer inom kort!

        

Av Ulrika - 19 maj 2010 11:53

              

Av Ulrika - 19 maj 2010 10:38

I helgen som var hälsade jag på ett par riktigt söta shettis-hästar. Det lilla fölet, Kullens lilla My, här 10 dagar, känns alldeles lagom för mig =)

       

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards