min  lilla fotohörna

Alla inlägg under januari 2011

Av Ulrika - 26 januari 2011 22:15

    

Av Ulrika - 25 januari 2011 21:43

  

Av Ulrika - 24 januari 2011 19:45

Bodde på hotell Don Gregory i San Augustin (den stora vita byggnaden till vänster i bild) och allt var toppen! Bra boende, nära till stranden ifall man skulle få för sig att ta ett dopp. Detta drabbades inte jag av men sista dagen fanns det ingen återvändo - måste ju ha badat en gång innan hemresan....


  

Av Ulrika - 23 januari 2011 21:30

Nu är jag hemma igen efter två härliga veckor på Gran Canaria. Solen visade sig från sin absolut bästa sida hela tiden.  I kommande inlägg blir det lite semesterbilder.

  

Av Ulrika - 5 januari 2011 21:14

...på fredag byter jag ut det mot ett sommarland   



       

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards