min  lilla fotohörna

Alla inlägg under november 2010

Av Ulrika - 29 november 2010 18:15

och ännu mer är på väg! Så här ser det ut hos oss nu...

En röd liten bil gömmer sig under det tjocka fluffiga snötäcket...

             

Av Ulrika - 27 november 2010 21:23









  






   



  


Av Ulrika - 25 november 2010 21:00

I eftermiddags tog jag och Jessica en promenad ner till stan. Det var mycket snö både i luften och på marken. Efter en fika och lite shopping pulsade vi hem i all snö - det var verkligen julstämning! Tack för en jättemysig eftermiddag!

Kvällen ägnades åt lite bildredigering på Alva och kusin Sixten.


  

Av Ulrika - 24 november 2010 21:59

I helgen var jag och bästa Inger ute på en liten tripp söder ut. På en av gågatorna hittade vi detta fantastiska fik, där all inredning var i 50-60 tals stil. De hade enormt stora och smaskiga bakverk...och maten var toppen!

       

Av Ulrika - 14 november 2010 18:16

Nu har julen kommit till Elins Inspiration. Besök butiken som ligger på Residensgatan i Vänersborg, den är fullmatad med mysiga saker inför julen. Varför inte köpa lite "Gubbglögg" eller julsenap. Julkonfekt från Åre Choklad eller ett par nya saker till  hemmet. Min favorit i år är det helt underbart söta luciatåget!

      

 

     

Av Ulrika - 7 november 2010 17:45

I dag har jag och Ingela varit ute och promenerat i det vackra höstvädret. Lite småkallt men solen sken från en klarblå himmel.

      

  

Av Ulrika - 6 november 2010 17:15

I dag har det varit kalas för lilla Alva som fyller 1 år på måndag.

Hennes ögon tindrade bland allt presentpapper och snören.

Kusinerna assisterade vid presentöppnandet - oj vad många nya roliga leksaker och fina kläder det blev.

        

  

Av Ulrika - 5 november 2010 12:35

         

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards