min  lilla fotohörna

Alla inlägg under augusti 2009

Av Ulrika - 19 augusti 2009 18:23


Herr Bofink kör ett litet gympapass, här är det benstyrka och balans som tränas =>

Av Ulrika - 17 augusti 2009 21:52


...har jag träffat lille, lille junior och hans mamma igen. Han har växt en hel del sedan sist.

Av Ulrika - 15 augusti 2009 13:09


De senaste dagarna har jag försökt få fjärilar att fastna på bild. Har upptäckt att de är väldigt rörliga djur !


Om ni har tillgång till en fjärilsbuske (buddleja) så finns det goda chanser att få fina bilder. Där trivs fjärilarna riktigt bra och de har ro att sitta still en stund.

Tack Ingela för att jag fick göra ett besök i din trädgård =>



Av Ulrika - 14 augusti 2009 19:16


Första gången jag lyckats fånga en hare som står i startpossition för att hoppa iväg.

Av Ulrika - 11 augusti 2009 22:19


I kväll blev det en liten promenad i Främmestad-skogarna. Stötte på jättemycket lingon. Verkar bli ett riktigt lingonår :)


Av Ulrika - 9 augusti 2009 13:14


I Nolhagaparken promenderade dessa fina skruvhornsfår.

Av Ulrika - 8 augusti 2009 23:16


Tre dagar gammal (eller snarare ung) är det inte lätt att hålla ordning på kroppen.

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards