min  lilla fotohörna

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ulrika - 26 oktober 2010 20:21

Hittade en ros ute i trädgården som har klarat frostnätterna. En riktig överlevare!

  

Av Ulrika - 25 oktober 2010 21:04

  

Av Ulrika - 18 oktober 2010 19:39

....går i grönt, gult, orange och rött.

  

        

Av Ulrika - 12 oktober 2010 21:31

Mitt foto visar en vacker höstdag, som speglar både lugn och harmoni och  det blir mitt bidrag till fototävlingen som stargirlphoto.blogg.se anordnar.  I tävlingen har man chansen att vinna en canvastavla hos canvasframkallning.se.

Min motivering …
Att få chansen att vinna en canvastavla är en fantastiskt fin present till sig själv, vilket man alltför sällan unnar sig. Vardagslyx som kommer glädja mig varje dag, när tavlan hänger på väggen.


  

Av Ulrika - 11 oktober 2010 19:39

 

          

Av Ulrika - 9 oktober 2010 23:33

Nu var det ett tag sedan jag visade rosor här i fotohörnan....så med andra ord, nu är det dax igen!

Mitt senaste projekt har varit att fota cremefärgade rosor, där tre av bilderna har fixats och förstorats, för att sedan ha ramats in i ett gammalt fönster med spröjs.

 

       

Av Ulrika - 6 oktober 2010 20:39

      

     

Av Ulrika - 5 oktober 2010 19:29

I dag har jag haft fint besök av lilla Alva och hennes föräldrar. De hade med sig mat och så fick jag en jättefin berlock till mitt halsband. Tack snälla gulliga ni!

Det piggade verkligen upp. Är lite låg, yr, halt och blåslagen sedan förra veckans utcheckning från hotellet...

  

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards