min  lilla fotohörna

Alla inlägg under juli 2009

Av Ulrika - 28 juli 2009 22:56


Nu blir det semester på östkusten ett par dagar. . .

Av Ulrika - 28 juli 2009 11:06


Utsikten från den lilla bron i Grundsund. Charmigt och väldigt kustligt!

Av Ulrika - 27 juli 2009 14:01


I helgen gjorde vi ett litet besök i Grundsund och då träffade vi på detta "skrikande barn". Som tur var, var mamma Mås inte så långt borta!

Av Ulrika - 26 juli 2009 20:06


Detta var sista dagen på min temavecka - så här presenteras en sista ros....lovar att det ska dröja ett tag innan det dyker upp rosor här igen =>

Av Ulrika - 26 juli 2009 11:53


och kram till Ingela som såg till att jag alltid kommer att kunna titta tillbaka på min fantastiska dag. Kameran var i beredskap hela kvällen. Tack för alla fina foton.




Av Ulrika - 25 juli 2009 10:19


och kramar till Jessica för de söta små marängerna – de blev verkligen pricken över i:et : )

Av Ulrika - 24 juli 2009 12:25


till Ulla för att hon följde med mig till landet för att fixa desserten. Dagen var jättetrevlig med många glada skratt och stor publik – alla flugorna ; )

Tomas, du får också en ros som tack för bålförslag och glatt humör under festkvällen… Kramar till er!

Av Ulrika - 23 juli 2009 10:51


till Lars-Börje som bl a såg till att våra glas inte var tomma = > Tack för all hjälp under kvällen!

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards