min  lilla fotohörna

Alla inlägg under juli 2010

Av Ulrika - 21 juli 2010 22:37

....nu tar jag lite bloggsemester = )


       


Av Ulrika - 16 juli 2010 18:56

Jag vet att flera av er har sett bilden "havsutsikt" tidigare men jag visar den igen då den blev en av de vinnande bilderna i en fototävling hos Foto för Alla.


  


Av Ulrika - 12 juli 2010 22:14

          

Av Ulrika - 9 juli 2010 22:43

I dag när jag bläddrade i senaste numret av Digitalfoto hade de en inspirerande artikel om djurfotografering på zoo. Perfekt, med tanke på att jag nyss besökte kolmårdens djurpark. Ett av tipsen var att leta efter djur med mönstrad päls och göra läckra bilder av det.

  

  

  

Av Ulrika - 8 juli 2010 21:30

  

  

Av Ulrika - 7 juli 2010 22:15

Har varit på en liten microsemester hos min goa vän Mia. Vi hade ett par fantastiska dagar med fotografering, shopping, god mat och dryck. Tack för allt, kommer snart tillbaka till hotell kinneviksvägen = )


  

Av Ulrika - 1 juli 2010 22:49

På vår lilla resa passade vi även på att besöka Söderköping. Stort tack till Jessica för tipset på glassrestaurangen Smultronstället. Helt fantastiskt och verkligen värt ett besök, eller två =)

        

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards