min  lilla fotohörna

Alla inlägg under november 2009

Av Ulrika - 4 november 2009 22:57


Är otroligt vackra!

  

  

Av Ulrika - 2 november 2009 19:09

  

Av Ulrika - 1 november 2009 17:37

Häromdagen passerade jag dessa fina och ståtliga hästar, det blev till att stanna bilen och ta fram kameran = )

Mina kunskaper om hästar, är ju som ni vet sedan tidigare, mycket begränsade men med lite hjälp har jag nu lärt mig att hästrasen kallas för Shire. Shirehästen räknas som världens största häst och har en mankhöjd på över 170 cm.


Hmmm..undra om gräset där borta är godare...

  

Mycket plats har vi men ändå blir det trångt när vi ska äta...

  

Oj då, det fastnade visst lite mat i luggen....

  


Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards