min  lilla fotohörna

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Fågeldansen

Av Ulrika - 7 augusti 2009 22:58


Igår blev det ett besök på Nolhagaparken som ligger i Alingsås. En mycket barnvänlig park,  med stora grönytor, en kul lekplats och en hel del djur att titta på. I barnens lantgård träffar man på djur som ofta finns på bondgården och här får du möjlighet att klappa djuren.


Så nu blir det paus i blommandet, nu kommer det visas djur ett par dagar istället =>

 
 
Ingela

Ingela

9 augusti 2009 08:41

Visst är det fint! Slottet tycker jag är väldigt pampigt också, eller vad tycker du? Denna park har jag missat när barnen var små :-(

http://pingela.wordpress.com

 
Ingela

Ingela

9 augusti 2009 08:44

Du tar fina bilder! Så det är roligt att se vilket som :-) Jag har ju lite blom mani själv ;-) men just nu är det inklusive fjärilar!

http://pingela.wordpress.com

 
Ingen bild

Ulrika

9 augusti 2009 13:00

Det var första gången som jag var i parken. Slottet var jättepampigt, speciellt med bron som leder fram emot slottet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 23 juni 2018 21:31

       

Av Ulrika - 13 juni 2018 12:18

     

Av Ulrika - 10 juni 2018 20:45


Blåvingen var snabb men till slut så var jag snabbare och fick ett ok foto.     ...

Av Ulrika - 7 juni 2018 14:30

   

Av Ulrika - 5 juni 2018 21:15

     

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards