min  lilla fotohörna

Alla inlägg under april 2010

Av Ulrika - 13 april 2010 23:18

Äntligen, har även jag hittat den lilla tussilagon.


     

Av Ulrika - 11 april 2010 15:15

På min lilla vårteckens-promenad hittade jag även en fin liten tusensköna.

  


Av Ulrika - 11 april 2010 15:07

årets första nässelfjäril, så nu är det väl snart sommar =)

  

Av Ulrika - 10 april 2010 20:01

I går blev det ett besök på fotomässan i Göteborg. Här testar jag objektiv och Ingela sköter fotograferandet.



Vi avslutade vår dag med ett besök på La Gondola, där vi åt god mat och vilade våra trötta ben. Innan vi klev på tåget för att åka hem hann vi med att inta årets första utomhus-glass = )


     

Av Ulrika - 6 april 2010 21:48

I helgen hälsade vi på hos familjen Hallsten och de hade fått vår i sin trädgård. Härligt!

     

Av Ulrika - 4 april 2010 20:34

Idag har jag äntligen hittat sädesärlan....för mig innebär det att våren är här, på riktigt! De hade väldigt mycket spring i benen och var lite svårfångade =)


  

  

Av Ulrika - 1 april 2010 21:58

I dag har jag varit och hälsat på mina goa vänner på en förskola här i stan.

Jag hade turen att träffa på både ett par påskgummor och hönan Agda =)


Vill med dessa härliga bilder önska er alla en riktigt trevlig påskhelg!


  

  

  


  

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards