min  lilla fotohörna

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Trevlig Påsk!

Av Ulrika - 1 april 2010 21:58

I dag har jag varit och hälsat på mina goa vänner på en förskola här i stan.

Jag hade turen att träffa på både ett par påskgummor och hönan Agda =)


Vill med dessa härliga bilder önska er alla en riktigt trevlig påskhelg!


  

  

  


  

 
 
Ingen bild

carola alias agda

2 april 2010 10:50

Otroligt vackra påskmotiv.Tänk att man kan göra sig så bra på bild...

 
lillan

lillan

2 april 2010 19:55

Glad Påsk till Dig!
Kul att hittat din blogg och att du även hittat min.
Tänk vad ett barndop kan generera:)
kram
Caroline

http://lillanstuva.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny Karlsson

2 april 2010 22:07

Underbara kort på vår sköna höna & de söta påskkärringarna, hoppa upp på kvasten så åker vi wrooom!!!;)

 
Ingen bild

Sandra Stolt

4 april 2010 21:28

Glad Påsk!!!
Måste ju säga att du har ju verkligen fångat deras rätta ja på korten. Agda är ju bara för snygg. Påskkärringarna var ej så dåliga dom heller. Finns många goa "tanter" på den förskolan.
Kram

 
Ingela

Ingela

5 april 2010 21:53

Hönan Agda tar priset! men "kärringarna" var inte långt efter - fina bilder!

http://pingela.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 23 juni 2018 21:31

       

Av Ulrika - 13 juni 2018 12:18

     

Av Ulrika - 10 juni 2018 20:45


Blåvingen var snabb men till slut så var jag snabbare och fick ett ok foto.     ...

Av Ulrika - 7 juni 2018 14:30

   

Av Ulrika - 5 juni 2018 21:15

     

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards