min  lilla fotohörna

Alla inlägg under februari 2010

Av Ulrika - 13 februari 2010 22:00


  

  

Av Ulrika - 13 februari 2010 18:17


  

Av Ulrika - 11 februari 2010 22:09

I dag har det varit en riktigt härlig vinterdag. Rimfrost på träden, minusgrader och strålande sol = )

  

     

Av Ulrika - 9 februari 2010 19:41

Att få rida är dessa tjejers stora intresse! Själv är jag nöjd med att träna upp mig på att vara "med" hästarna. Mötet med Pirat och Nexis gick riktigt bra och jag tror faktiskt att jag gillar dem....undrar om jag håller på att bli en hästtjej =>

  

  


    


    

Av Ulrika - 5 februari 2010 19:33

I dag har jag promenerat runt lite i det fantastiska vinterlandskapet, klarblå himmel och strålande sol = ) Hittade några enorma istappar utefter en husvägg, tur att kameran var med.... Visst är de läckra!

     

  


Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards