min  lilla fotohörna

Alla inlägg under juni 2009

Av Ulrika - 18 juni 2009 21:27


Ett måste på midsommarafton är färska jordgubbar =>

Av Ulrika - 17 juni 2009 21:23


....på en sommaräng!

Av Ulrika - 16 juni 2009 21:35


När man ser maskrosor i sin trädgården blir man kanske inte så nöjd men de är faktiskt riktigt vackra! Titta noga så får ni se, vilket bladverk. Inte nog med det, innan den sprider sig vidare så är den som en fin liten dunboll...

Av Ulrika - 15 juni 2009 09:32


Äntligen är solen här igen = )

Det lär dock dröja länge innan jag tar ett dopp utomhus, om det alls händer i sommar –badkruka som jag är. En som däremot inte bryr sig om vattentemperaturen är Pappa And!


Av Ulrika - 14 juni 2009 23:51


Det finns olika sätt att känna sig tung av pollen...

antingen som jag, kli i ögonen, täppt i näsan och tung i huvudet, eller som humlan - baktung!

Av Ulrika - 13 juni 2009 20:43


...men tillsammans är vi starkare!

Av Ulrika - 12 juni 2009 22:51


En dag i början av juni gick jag en promenad i en av våra små parker här i stan. En av grusvägarna döpte jag genast till "Rhododendronstigen" Det var helt fantastiskt, så många olika färger på dessa vackra blommor...

Av Ulrika - 12 juni 2009 13:28


I går kväll var jag en tur till Halleberg i hopp om att få träffa skogens konung. Det kändes ungefär som de tidigare besöken, ingen älg i sikte men plötsligt så var han bara där, skogens konung den yngre!

Presentation

Välkommen hit, till min lilla fotohörna! Skriv gärna en liten hälsning innan du lämnar bloggen...det skulle göra mig glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länktips

Besöksstatistik


Skapa flashcards